Saturday, June 21, 2008

MatHs oliMpiaD coMpetitioN at UITM!!

Oh!!
2day was the mAths olimpiad CompetitioN at uiTm...
It was realy a tough day....
Overyall, we had to answer 9 questions (only?)
It might seems to be easy....
"9 questions only NIA..."
bUT IT REALLy took us two and a half hour to finish the paper...
Out of 9 questions, i only know how to answer 1 question NIA....
Haha...
At first i wanna give up le...
But luckily God teaches me not to give up easily and...
By the way, I "threw" RM10 into da competition eh, so at least have to "touch" the test paper first right?
Then before we came back to school, we took a photo outside the UITM(Universiti Teknologi Mara)....
We took our exam in the Auditorium 1...
It was so big, majestic....Cool~
How i wish to study in such classroom ya~
The air-conditioner, i think they need not pay for it....(so cold arr!!)
_______________________________________________________________________

我剛剛看完一本愛情小說哦。。。
最近又迷上了現代的愛情小說。。。
我現在看得呢是“十二星座男孩的愛情故事”----“王子愛你鐵了心”!
很好看啊。。。。
不過我前天看了巨蟹座的之后,苦了一整晚啊。。。
非常·極度·超級可憐的!!

那個男主角得知女主角有心臟病,需要立即移植心臟后,
好不遲疑的把自己的心臟捐給了女主角。。。
好偉大哦。。。
之后那女的發神經了,因為無法接受這事實,常常以為男主角還在她的身邊陪她講話。。。
男主角最后在死前有寫了一封信,藏在一本畫滿那女的畫像的話本里。。。
那封信很申請·很感動啊。。。

有幾句是:

“因為我愛你,所以就算是陪上了性命,我也沒關系。”
“聽見了嗎?我的心還想要多跳記下呢,所以帶這我的心,你不可以做傻事,要堅強的活下去哦。。”
“去找一個能夠好好照顧你的人吧。。。這是我第一次也是最后一次縱容你哦,你應該感到很高興吧?哈哈。。”
“我愛你。。。一直一直都愛著。。。”

Saying of the day:
To loVe is To SacrifiCe.

No comments: